زواری: از کسی در استقلال ناراحت نیستم

محمدحسین زواری حاضر نیست در مورد اتفاقاتی که باعث جدایی‌اش از استقلال شد صحبت کند. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

زواری: از کسی در استقلال ناراحت نیستم

محمد حسین زواری، خرید جدید هوادار که از استقلال به این تیم پیوسته در مورد شرایط تیم جدیدش گفت: شرایط ما خوب است، با اینکه نسبت به بقیه تیم‌ها کمی دیر شروع کردیم ولی شرایط خوبی داشتیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم با آقای رحمتی و امیدوارم که این یک هفته هم خوب سپری کنیم و آماده بازی‌ها شویم.

زواری در مورد جدایی‌اش از استقلال عنوان کرد: حالا نمی‌خواهم راجع‌به استقلال صحبت کنم. یکسری اتفاقات بود که گذشت. انشاالله سر وقت اگر شد حرف می‌زدیم.

او در مورد کار کردن با مهدی رحمتی گفت: آقا مهدی خیلی مربی خوبی است و هرجا بوده بیشتر با جوان‌ها کار کرده و امسال هم تیم ما جوان‌تر است و در کنار باتجربه‌ها امیدواریم سال خوبی رقم بزنیم و به هم کمک کنیم.

او در مورد انگیزه‌هایش برای ثابت کردن توانایی خود گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم که خودم را ثابت کنم. من اینجا تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را در این فصل داشته باشم. از کسی در استقلال ناراحت نیستم و برای باشگاه بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *