یک فروشگاه، ورزشگاه تختی را بلااستفاده کرد!

شورای تامین استان تهران اجازه برگزاری بازی با تماشاگر را در ورزشگاه تختی تهران نمی‌دهد. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

اخبار استقلال یک فروشگاه، ورزشگاه تختی را بلااستفاده کرد!

در شرایطی که مسئولان اداره ورزش استان تهران از چند ماه پیش برای بازسازی ورزشگاه تختی در شرق تهران تلاش‌های زیادی انجام دادند و این ورزشگاه تقریبا آماده میزبانی از بازی‌های لیگ برتر شده، اما یک مشکل عجیب سبب شده این ورزشگاه عملا بلااستفاده بماند.

مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قبل از شروع فصل جاری اصرار زیادی به برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران داشتند، اما حالا اتفاقی افتاده که آنها روی برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه شهرقدس اصرار دارند و دیگر حرفی از میزبانی در تختی هم به میان نمی‌آید.

ماجرا از این قرار است که در شرق تهران و در محدود افسریه یک فروشگاه بزرگ لوازم خانگی به تازگی افتتاح شده که بار ترافیکی این منطقه را افزایش داده و پلیس راهور برای جلوگیری از ترافیک محدوده با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است.

از سوی دیگر با توجه به نزدیکی ورزشگاه تختی تهران به این فروشگاه بزرگ لوازم خانگی در جلسات برگزار شده میان سازمان لیگ و اعضای شورای تامین استان تهران، به طور رسمی اعلام شده که امکان برگزاری بازی در تختی با حضور تماشاگران وجود ندارد!

با وجود اصرارها و رایزنی‌های انجام شده، اما شورای تامین به خاطر بار ترافیکی موجود در شرق تهران اجازه برگزاری بازی با تماشاگر را در ورزشگاه تختی تهران نمی‌دهد و به همین خاطر عملا این ورزشگاه که بازسازی مناسبی هم شده بلااستفاده مانده است!

در چنین شرایطی حتی اگر استقلال و پرسپولیس هم بخواهند در تختی بازی‌های خود را برگزار کنند، باید بدون تماشاگر بازی کنند که این مسئله عملا امکان‌پذیر نیست!

به این ترتیب ورزشگاه قدیمی تهران با وجود تلاش‌ها برای بازسازی و ترمیم نقاط آسیب دیده آن عملا از چرخه لیگ برتر و حتی لیگ دسته اول هم خارج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *