اتوبوس گردی ۲ ساعته استقلالی‌ ها در آنکارا برای هر مسابقه دوستانه!

اخبار استقلال : استقلالی‌ها از شکل بازی‌ ها در ترکیه ناراضی بودند چرا که برای هر مسابقه باید ۲ ساعت در راه بودند. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

اتوبوس گردی ۲ ساعته استقلالی‌ ها

به نظر می‌رسد تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان استقلال بابت شکل برنامه‌ریزی دیدارهای دوستانه آنها در ترکیه به شدت ناراحت بودند و این مسئله را همان جا با اعضای کادر فنی هم در میان گذاشتند.

به طور کلی استقلالی‌ها بابت برخی اتفاقاتی که در اردوی آنها رخ داد ناراحت بودند و معتقدند شرایط باید بهتر جلو می‌رفت. یکی از مهم‌ترین مسائل بحث کیفیت زمین چمن بود که اتفاقاً سرمربی استقلال هم با شاگردانش هم‌نظر شد و بلافاصله زمینه برای تعویض محل اقامت استقلالی‌ها فراهم آمد اما با این وجود باز هم درصد رضایت بازیکنان از زمین جدید عالی‌ترین حد ممکن نرسید.

نکته دیگر اینکه استقلالی‌ها ظاهراً برای انجام دیدارهای دوستانه خود حدود ۲ ساعت مسیر رفت و برگشت را طی می‌کردند و این مسئله حسابی آنها را ناراحت کرده بود چون با توجه به تمرینات پرفشاری که پشت ‌سر می‌گذاشتند چنین مسافرتی برای‌شان آزاردهنده بود و این ناراحتی را به گوش مسئولان باشگاه هم رساندند ولی با توجه به تغییر محل کمپ، چاره دیگری جز قبول کردن شرایط موجود وجود نداشت.

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *