دربی تهران و دغدغه خرابی چمن ورزشگاه اراک

در صورتی که دربی تهران در اراک برگزار شود، شاهد برگزاری دو مسابقه لیگ برتر در سه روز روی چمن این ورزشگاه خواهیم بود. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

دربی تهران و دغدغه خرابی چمن ورزشگاه اراک

با توجه به منتفی شدن برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس از هفته ششم در شهر کرمان و عدم امکان برگزاری این بازی با حضور تماشاگران در تهران، حالا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اصلی‌ترین گزینه سازمان لیگ برای برگزاری دربی تهران است.

مسابقه دربی قرار است روز 4 مهرماه برگزار شود و اگر ورزشگاه اراک به عنوان میزبان این مسابقه در نظر گرفته شود، آنوقت نگرانی بزرگی بابت خرابی چمن این ورزشگاه پیش می‌آید.

بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، آلومینیوم اراک در روز 6 مهرماه در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی باید از خیبر خرم‌آباد پذیرایی کند و اگر دربی هم به اراک برود، آنوقت شاهد برگزاری دو بازی سنگین لیگ برتر طی سه روز روی چمن ورزشگاه استاندارد اراک خواهیم بود.

مسئولان ورزش و جوانان استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک برای استانداردسازی ورزشگاه امام خمینی (ره) تلاش‌های زیادی در ماه‌های گذشته انجام دادند و آن را به سطح خوبی رسانده‌اند. حالا در صورت برگزاری دربی و بازی آلومینیوم و خیبر در روزهای 4 و 6 آبان‌ماه احتمال خرابی چمن این ورزشگاه بسیار زیاد است.

با همه این مسائل باید منتظر ماند و دید تصمیم نهایی سازمان لیگ درباره محل برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم چیست و این بازی در نهایت در کدام شهر برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *