پرویز مظلومی: استقلال باید برای قهرمانی در لیگ و آسیا بسته شود

اخبار استقلال : پرویز مظلومی معتقد است برخی تیم‌ها با هزینه‌های خارج از اصول نظم را از فوتبال ایران گرفته و باعث ایجاد بی‌ثباتی در اعداد و ارقام درخواست‌های بازیکنان شده‌اند. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

پرویز مظلومی: استقلال باید برای قهرمانی در لیگ و آسیا بسته شود

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص وضعیت فعلی این تیم صحبت‌هایی مطرح کرده‌است.

وضعیت باشگاه استقلال در آستانه شروع پیش‌فصل ۰۴-۱۴۰۳ چندان باثبات به‌نظر نمی‌رسد. اوضاع خریدهای جدید مشخص نیست و بعضی از بازیکنان کلیدی فصل گذشته هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده‌اند. هرچه جلوتر می‌رویم نگرانی هواداران آبی‌ها از بابت حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا افزایش می‌یابد.

پرویز مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا به شرایط این روزهای استقلال اشاره کرد و گفت:

باید دید مسئولان باشگاه در فصل نقل و انتقالات چه می‌کنند. در اولین گام بحث تمدید با بازیکنانی که در تیم بودند مهم است و بعد از آن باید نفرات مد نظر باشگاه و کادر فنی جذب شوند. هواداران از این تیم انتظار دارند تا استقلال برای قهرمانی در لیگ و در حد آسیا بسته شود تا در طول فصل مشکلی برای استقلال ایجاد نشود.
وی در خصوص اینکه مبالغ عجیب‌ و غریبی از سوی برخی از بازیکنان برای تمدید یا عقد قرارداد به گوش می‌رسد و اینکه لیگ و فوتبال ما ظرفیت این هزینه‌ها را دارد یا خیر، افزود:

به هیچ عنوان این فضا و ظرفیت وجود ندارد اما مجبور هستیم با شرایطی که به وجود آمده همراه شویم. کشورهای آسیایی در چند وقت اخیر هزینه‌های بسیاری را برای فوتبال در دستور کار قرار داده‌اند و اگر نتوانیم فضا را مدیریت کنیم به زنگ تفریح در آسیا تبدیل خواهیم شد. بهتر است برای تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند شرایط متفاوتی را قائل شد و آنها را به نوعی دیگر دید تا امکان جذب نفرات مد نظر خود را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *