بمب جدید استقلال، مرد سال فوتبال ایران شد

رامین رضاییان موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل قبل لیگ برتر یا همان مرد سال فوتبال کشور را از آن خود کند. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

بمب جدید استقلال، مرد سال فوتبال ایران شد

مراسم برترین‌های لیگ برتر ایران پس از چند سال غیبت، امروز در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد که یکی از جوایز مهم این مراسم به بازیکن جدید استقلال رسید؛ رامین رضاییان به واسطه درخشش در سپاهان به این عناون رسید.

رضاییان فصل قبل عملکرد فوق العاده‌ای را در ترکیب سپاهان داشت و طی 27 بازی که در ترکیب زردپوشان اصفهانی حضور داشت، موفق شد که هشت مرتبه گلزنی کرده و 6 پاس گل بدهد.

این بازیکن باتجربه با وجود بازی در پست مدافع راست، به این آمار خیره‌کننده گلزنی دست یافت و در کسب نتایج خوب سپاهان نقش مهمی داشت هر چند که اصفهانی‌ها به واسطه برخی حواشی، در نیم‌فصل دوم از کورس قهرمانی جا ماندند.

رامین رضاییان در پنجره تابستانی امسال، تصمیم غیرمنتظره‌ای را برای آینده‌اش گرفت و با وجود اینکه او سابقه حضور در پرسپولیس را نیز دارد، راهی استقلال شد تا به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شود.

حالا و در شرایطی که رضاییان خود را برای یک فصل پرچالش و پرخبر در استقلال آماده می‌کند، عنوان ارزشمند مرد سال فوتبال ایران را به خود اختصاص داده و آبی‌ها امیدوارند که این بازیکن بتواند این درخشش را در لباس این تیم نیز تکرار کند.

رضاییان که در محل برگزاری این مراسم نیز حضور داشت، جایزه خود را دریافت کرد. لازم به ذکر است که جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان و مهدی لیموچی از آلومینیوم نیز دیگر کاندیداهای کسب این عنوان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *