ابهام بزرگ در مورد میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس!

ورزشگاه تختی تهران هم نمی‌تواند به لیگ برتر برسد و این اتفاق در نوع خود عجیب به‌نظر می‌رسد. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

ابهام بزرگ در مورد میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس!

بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر به‌زودی آغاز خواهد شد اما هنوز ابهام‌های زیادی در مورد برخی موضوعات وجود دارد.

وضعیت ورزشگاه آزادی را همه می‌دانیم و ممکن نیست این ورزشگاه به سه هفته ابتدایی لیگ برتر برسد بنابراین دیدارهای استقلال و پرسپولیس باید در جای درگیری برگزار شود.

ابتدا نام ورزشگاه تختی به‌عنوان میزبان سرخابی‌ها مطرح شد اما پس از مدتی، نوبت به شهر قدس رسید تا نامش به میان بیاید و احتمال میزبانی از دو تیم پرطرفدار پایتخت برای آن وجود داشته باشد.

مهدی تاج امروز در جدیدترین مصاحبه خود درباره این موضوع گفته است: “ورزشگاه تختی از لحاظ امنیتی رد شده است. شورای تامین اعلام کرده به‌دلیل بار ترافیکی امکان برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نیست”.

طبق صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال، تختی نمی‌تواند میزبان سرخابی‌ها باشد پس حالا باید به گزینه دیگر یعنی شهر قدس برسیم اما در کمال تعجب چنین خبری نیست!

طبق شنیده‌ها تنها ۱۳ ورزشگاه آماده میزبانی از تیم‌های لیگ برتری هستند و در این بین نام هیچ‌یک از ورزشگاه‌های تهران که پایتخت ایران است، در این لیست دیده نمی‌شود.

ورزشگاه‌های واجد شرایط به‌شرح زیر هستند:

۱-شهید سلیمانی سیرجان

۲-امام خمینی اراک

۳-نقش جهان اصفهان

۴-شهدای مس رفسنجان

۵-شماره ۲ رفسنجان

۶-تختی آبادان

۷-یادگار امام تبریز

۸- بنیان دیزل تبریز (بدون تماشاگر)

۹-فولاد آرنا

۱۰-ورزشگاه شهدای مس کرمان

۱۱-ورزشگاه امام رضا (ع)

۱۲-ورزشگاه ثامن مشهد (بدون تماشاگر)

۱۳-تختی خرم‌آباد

البته که یک سناریوی دیگر هم وجود دارد که آن برگزاری مسابقات استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس است که البته این دو تیم باید بدون تماشاگرانشان از حریفانشان میزبانی کنند که بعید است سرخابی چنین موضوعی را قبول کنند. فعلا که استقلال به دنبال برگزاری بازی‌اش مقابل ملوان در هفته دوم، در مشهد است منتها اگر شرایط برای انجام این بازی در مشهد فراهم نشود، شاگردان نکونام در تهران به میدان خواهند رفت یا در ورزشگاه شهرقدس از حریفانشان میزبانی خواهند کرد یا اینکه رایزنی فدراسیون با شورای تامین امنیت تهران برای حل مشکل ورزشگاه تختی به نتیجه برسد.

طبق اطلاعات فوتبالی، علیرغم اخبار منتشرشده درباره اینکه بازیهای استقلال ممکن است به قزوین برود، کادر فنی آبی‌ها با این موضوع مخالفت کرده است.

برویم سراغ پرسپولیس. این تیم هم مثل استقلال امیدوار به حل مشکل ورزشگاه تختی است تا بازیهایش آنجا برگزار شود اما اگر این اتفاق رخ نداد، ورزشگاه شهرقدس، گزینه دوم آنهاست.

اراک گزینه سوم مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود که از چند روز قبل خبرش منتشر شده بود و حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف بازیهای این دو تیم چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *