اندونگ: بی‌صبرانه مشتاق بازی برای استقلال هستم

دیدیه اندونگ پیامی را برای هواداران استقلال منتشر کرد. دیدیه اندونگ ستاره گابنی تیم فوتبال استقلال بعد از امضای قرارداد متنی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و از پیوستن به این باشگاه ابراز خوشحالی کرد. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

اندونگ: بی‌صبرانه مشتاق بازی برای استقلال هستم

دیدیه اندونگ، بازیکن جدید باشگاه استقلال، پس از امضای قرارداد رسمی با این تیم، پیامی منتشر کرد که در آن به ابراز احساسات و اهداف خود پرداخت، اندونگ در صفحه شخصی خود نوشت:

“افتخار بزرگی است که امضای قرارداد رسمی با باشگاه استقلال ایران را اعلام ‌کنم، من برای کشف یک فرهنگ فوتبالی جدید و کار با هم‌تیمی‌ها و مربیان جدیدم هیجان‌زده هستم. هدف من این است که بهترین عملکردم را در زمین ارائه کنم و از تجربیاتم برای کمک به تیم در رسیدن به اهدافش در این فصل استفاده کنم.”

بی‌صبرانه منتظر شروع ماجراجویی جدیدم در ایران و نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود هستم، از همه متشکرم و به زودی شما را در زمین می‌بینم!»

این پیام نشان‌دهنده اشتیاق و انگیزه بالای اندونگ برای شروع همکاری با استقلال و حضور در پیراهن این تیم است، این بازیکن عصر امروز در تمرین آبی‌ها حضور پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *