سکوت عجیب جواد نکونام درباره همه چیز!

اخبار استقلال : جواد نکونام در روزهای گذشته و با وجود حواشی زیادی که پیرامون جذب دو بازیکن بوسنیایی و نقل و انتقالات نه چندان خوب آبی‌ها به وجود آمده، در سکوت عجیبی به سر می‌برد. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

سکوت عجیب جواد نکونام درباره همه چیز!

با وجود آنکه تصور می‌شد که با آمدن هلدینگ خلیج فارس و تزریق منابع مالی به استقلال، شاهد فصل نقل و انتقالات ثمربخشی باشیم و آبی‌ها برای حضور در لیگ، جام حذفی و لیگ نخبگان، با جذب ستاره‌های نامدار، تیم قدرتمندی را تشکیل دهند، اما تاکنون همه چیز برخلاف پیش بینی‌ها پیش رفته است.

جواد نکونام که تا سه هفته پس از پایان لیگ برتر ادامه حضورش روی نیمکت استقلال در‌هاله ای از ابهام قرار داشت، در 36 روز گذشته که از آخرین نشست خبری او در هفته پایانی لیگ برتر و دیدار با پیکان می گذرد، به طرز عجیب و غریبی در سکوت محض به سر برده و تاکنون هیچ مصاحبه یا نقل قولی از او در هیچ رسانه ای منتشر نشده است.

این سکوت سرمربی استقلال در شرایطی رقم خورده که مالکان باشگاه در روزهای ابتدایی پس از پایان لیگ برتر، دو بازیکن اهل بوسنی را به خدمت گرفته اند و نقل قول‌های متفاوتی نیز در این خصوص مطرح شده است. گفته می شود که نکونام در جریان این دو خرید نبوده و برخی نیز معتقدند که سرمربی آبی‌ها برای جذب این نفرات، چراغ سبز نشان داده است.

در هر کدام از این دو حالت، سکوت نکونام در شرایطی که هواداران استقلال به دنبال پاسخ روشنی بابت اوضاع تیم هستند، غیرمنطقی به نظر می رسد. چنانچه سرمربی آبی‌ها از جذب ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلکیچ بی خبر بوده، سکوت او در برابر این شرایط عجیب است. با توجه به شناختی که از نکونام می رود و او فصل قبل بارها و بارها علیه سیاست‌های باشگاه موضع گرفته بود، واکنش نشان ندادن او در برابر خرید این دو بازیکن اهل بوسنی یک استاندارد دوگانه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *