کوشکی‌ بدنبال جبران خاطره تلخ آسیایی با استقلال

علیرضا کوشکی با انگیزه متفاوتی در تمرینات استقلال حضور دارد. استقلال و الغرافه در نخستین هفته از لیگ نخبگان آسیا در حالی به مصاف هم می‌روند که برخی از بازیکنان جوان ترکیب استقلال انگیزه زیادی برای نخستین تجربه آسیایی خود برابر تیم های پرمهره عربی دارند.  برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

کوشکی‌ بدنبال جبران خاطره تلخ آسیایی با استقلال

در این بین علیرضا کوشکی، هافبک ۲۴ ساله آبی ها که از گل گهر راهی استقلال شده،‌ تجربه حضور در این در رقابت های آسیایی با پیراهن فولاد در فصل ۲۰۲۲ به همراه جواد نکونام را دارد. فصلی که اگرچه با شکست تلخ فولاد مقابل الهلال در یک چهارم نهایی به پایان رسید.

فولاد در آن فصل با صعود به عنوان سرگروه،‌ در یک هشتم نهایی با تک گل ساسان انصاری از سد الفیصلی عربستان گذشت و سپس در یک چهارم با وجود ارائه نمایشی خوب اما با تک گل موسی مارگا مغلوب شاگردان ژاردیم شد.

کوشکی در آن فصل در سه بازی فولاد در دور گروهی به صورت تعویضی و در بازی مقابل الهلال نیز از دقیقه ۷۰ به جای احسان پهلوان وارد زمین شده بود.

حالا و نزدیک به دوسال بعد از آن دیدار،‌ کوشکی با انگیزه جبران خاطره تلخ شکست مقابل الهلال، در تمرینات استقلال حضور دارد تا شاید در صورت اعتماد کادرفنی آبی‌ها، بتواند نخستین تاثیر گذاری خود روی گل های استقلال در فصل جدید را به ثبت برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *