پروین: ۵ سال فوتبال را تعطیل کنید

علی پروین می‌‌گوید با شرایط فعلی بهتر است مسئولان تا زمان فراهم کردن زیرساخت مناسب، فوتبال را تعطیل کنند. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

پروین: ۵ سال فوتبال را تعطیل کنید

پرسپولیس و استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به میزبانی از حریفان خود در تهران نشدند و بازی‌های خانگی خود را در شهرهای دیگری برگزار کردند تا شرایط سختی را سپری کرده باشند.

حالا و در شرایطی که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز به زودی آغاز خواهد شد، این دو تیم همچنان به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه آزادی و همچنین شرایط نامطلوب سایر استادیوم‌ها از جمله شهر قدس برای برگزاری مسابقات خانگی خود دچار مشکل هستند.

علی پروین درخصوص مشکل میزبانی سرخابی‌ها گفت: من هزار جا به مسئولین گفته‌ام وقتی مملکت ما یک زمین فوتبال ندارد که استقلال و پرسپولیس در آن فوتبال بازی کنند، پنج سال فوتبال را تعطیل کنند. تعطیل کنند و یک زیرساخت درست و حسابی بسازند و یک تیم خوب از امید بسازند که هزینه‌ها هم کمتر شود.

او با اشاره به شرایط مالی این دو باشگاه افزود: الان پرسپولیس و استقلال هزار ميليارد هزینه‌شان است. چقدر درآمد دارند که این را جبران کنند؟ سال به سال بالاتر می‌رود و معلوم نیست بعدش چه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *