سمیعی به خبرنگار: کنار ما نایست!

مدیرعامل استقلال در گفتگوی روز گذشته خود با یکی از خبرنگاران دچار درگیری لفظی شد. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

سمیعی به خبرنگار: کنار ما نایست!

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی جاری با حواشی و شایعات مختلفی روبرو بوده است؛ از جذب دو بازیکن بوسنیایی بدون تایید جواد نکونام تا اخبار مختلف پیرامون مذاکره با دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا و … .

فرشید سمیعی روز گذشته در حاشیه جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها با سوالاتی در خصوص شایعات پیرامون استقلال روبرو شد که این بحث در نهایت به درگیری لفظی او با یک خبرنگار رسید.

او ابتدا با این سوال مواجه شد که “آیا اتاق رسانه‌ای کدر استقلال در فصل جدید شفاف خواهد شد یا خیر و اگر قراردادهای این باشگاه قابل دفاع است، چرا پنهان‌کاری صورت می‌گیرد؟” مدیرعامل استقلال در واکنش به این سوال گفت: ما چه چیزی را پنهان می‌کنیم؟ از روز اول گفتیم با دو بازیکن قرارداد بستیم.

او ادامه داد: ما نمی‌توانیم صبح تا شب بنشینیم در پیج رسمی باشگاه اخبار کذب را تکذیب کنیم. در دو سه روز اخیر تا دل‌تان بخواهد درباره بازیکنان خارجی ما اخبار کذب منتشر شده و هوادار هم انتظار دارد ما پاسخ بدهیم. ما در مقابل هواداران خاضع و خاشع هستیم اما از رسانه‌ها هم انتظار داریم چیزای را که صددرصد از آن مطمئن نیستند، منتشر نکنند. شما ببینید درباره کاکوتا یا اندونگ چقدر خبر بیرون آمده است. کجای دنیا اینطور است؟

سمیعی سپس با انتقاد خبرنگاری مواجه شد که اعتقاد داشت او به رسانه‌ها اتهام می‌زند. مدیرعامل استقلال در واکنش به این موضوع با عصبانیت گفت: شما بازپرس نیستید. شما اول لحنت را یاد بگیر که وقتی با مدیرعامل یک باشگاه صحبت می‌کنی، چطور صحبت کنی. شما نباید اتهام بزنی. شما بازپرس نیستی و من هم متهم نیستم. شما با من کار داری که اینجا ایستادی، اگر کار نداری نایست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *