طاهری: ماندن نکونام یک تصمیم عاقلانه بود

اخبار استقلال : سرپرست سابق استقلال می‌گوید که تصمیمات داوری و البته مشکلات مالی و عدم پرداخت دستمزد بازیکنان، در از دست رفتن قهرمانی آبی‌ها موثر بود. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

طاهری: ماندن نکونام یک تصمیم عاقلانه بود

یکی از سرپرست‌های فعال چند سال اخیر استقلال، بدون شک بیژن طاهری بوده است. پیشکسوت آبی‌ها که در زمان حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها، وظیفه سختی برای مراقبت از سرمربی پرحاشیه پرتغالی و به نوعی مهار او برای جلوگیری از حواشی را داشت.

تمرینات تیم‌های لیگ برتری در حالی طی روزهای آینده آغاز می‌شود که حدود نیمی از تیم‌های لیگ برتری هنوز درخصوص نیمکت خود تعیین‌تکلیف نکرده‌اند، این درحالی است که به قول بیژن طاهری، سرپرست و مربی سابق استقلال تداوم حضور جواد نکونام روی نیمکت این تیم از تصمیمات عاقلانه‌ای بود که گرفته شد تا از این لحاظ این تیم جلوتر از سایرین باشد. درباره شرایط استقلال و مسائل مرتبط دیگر، فرهیختگان با طاهری به گفت‌وگو پرداخته که در ادامه می‌خوانید.

* فکر نمی‌کنید کار آماده‌سازی استقلال برای فصل جدید دارد دیر می‌شود؟
مگر بقیه تیم‌ها کار خود را شروع کرده‌اند؟ خیلی از تیم‌ها هنوز سرمربی هم ندارند. باز هم خدا را شکر ما وضعیت خوبی از این لحاظ داریم و ان‌شاءالله کار آماده‌سازی هم شروع می‌شود. البته در این مدت به‌خاطر بحث انتخابات هم برخی از باشگاه‌ها منتظر بودند تا این مورد تعیین‌تکلیف شود، بالاخره به‌نوعی همه بلاتکلیف بودند و حالا با انتخاب پزشکیان دوباره مسائل از سر گرفته خواهد شد. مطمئن باشید همان آماده‌سازی 40 تا 45 روزه قبل از بازی‌ها توسط تیم‌ها رعایت شده و اکثر تیم‌ها به این اندازه زمان آماده‌سازی متعهد می‌شوند و دیر نخواهد شد. در این مدت هم اتفاق خاصی نیفتاده و مشکلی پیش نخواهد آمد. از این پس تیم‌ها آرام‌آرام کار را شروع خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *