مصاحبه‌های اختصاصی با اسطوره‌های استقلال: از گذشته تا امروز

اخبار استقلال : اختصاصی – سروش رفیعی در داغ‌ترین مصاحبه سالالان که استقلال قهرمان شده آیا همه باید بگویند این وزیر دوست داشت استقلال قهرمان شود، پس این اتفاق افتاده؟ این یک نظر غیرحرفه‌ای است. برای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

مصاحبه‌های اختصاصی با اسطوره‌های استقلال: از گذشته تا امروز

گفتگو با سروش رفیعی همیشه جذاب است. هافبک خوش‌تکنیک فوتبال ایران که از معدود بازیسازهای لیگ برتر محسوب می‌شود، با همان لحن و زبان شیرین به سوالات خبرنگار ما پاسخ داده و البته چند باری مصاحبه با او به خاطر حضور فرزندش قطع شده و دوباره سروش با حوصله به مصاحبه بازگشته است.

در گفتگو با او -حتی زمانی که عضو تیم سپاهان است- نمی‌شود در مورد پرسپولیس نپرسید. اینکه دوره پس از ترک تیم پرسپولیس، چه فضایی را برای یک بازیکن فوتبال می‌سازد و همچنین موضوعی جالب برای بحث: آیا مسعود سلطانی فر در موفقیت‌های پرسپولیس نقش داشت؟

این فوتبالیست خوش‌تکنیک همچنین در مورد اتهام تبانی او، مغانلو و احمدزاده با پرسپولیس اظهار نظر کرده و به یک سوال ذهن همه اهالی فوتبال پاسخ داده: چرا با پیوستن به استقلال تبدیل به یاغی جدید فوتبال ایران نشد؟

* در بازی با پرسپولیس پاس گل دادی؛ این چندمین پاس گلت مقابل پرسپولیس بود و چند گل به این تیم زده‌ای؟
من زمانی که آقای دایی سرمربی پرسپولیس بود با فولاد به این تیم گل زدم و در ادامه هم گل نداشتم اما پاس گل داشتم. این هم پاس گل بعدی بود که شرایط ما را برای ادامه بازی با پرسپولیس بهتر کرد.

* سپاهان هویت باشگاهی مشخصی دارد و مهم ترین رقبای سنتی پرسپولیس هم محسوب می‌شود، بازی کردن با لیبل پرسپولیسی بودن در این تیم سخت است یا راحت؟ یا اساسا چنین موضعی در قبال تو وجود داشت؟
پرسپولیس و سپاهان رقبای کینه ای هستند. به اعتقاد من استقلال و پرسپولیس رقبای سنتی هستند و پرسپولیس و سپاهان رقبای کینه ای هستند که معمولا بازی هایشان دچار جنجال شده و رابطه خیلی خوبی ندارند.

در فوتبال دنیا این مسائل وجود دارد اما در فوتبال ما بیش از حد و بی پروا است و متاسفانه گاهی هم باعث اتفاقات بد شده است که من به شخصه نمی‌پسندم و مطمئنا فوتبالی ها و اکثریت جامعه هم نمی‌پسندند اما از بعد فوتبالی جذاب است. من هم از روز اول که آمدم، عقبه پرسپولیسی داشتم و یک مسئله ای که همیشه من را ناراحت کرده و ذهنم را درگیر کرده، این است که وقتی بازیکنی از یک تیمی به تیم دیگری می‌آید هواداران بحث با شرافت و با غیرت بازی کردن مقابل تیم سابق را به راه می‌اندازند که به نظر من مسخره است.

این را مستقیم و رک می‌گویم؛ هر کسی که اعتقاد دارد یک بازیکن به این دلیل که یک دوره ای در تیمی بوده، مقابل آن تیم کم کاری می‌کند، از نظر من هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمد. هیچ فوتبالیستی این کار را نمی‌کند. شاید در مواقعی بخاطر فشار و جوی که اغلب با همین صحبت ها وارد می‌شود بازیکن نتواند به صورت کامل و صد در صدی وارد بازی شود و تمرکز داشته باشد اما هیچ بازیکنی امکان ندارد کم کاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *