بررسی دلایلی که «استراماچونی» را به نیمکت استقلال نزدیک می‌کند

اخبار استقلال :باوجود اینکه از چند مربی به عنوان گزینه جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال یاد می‌شود، اما «آندره استراماچونی» را می‌توان گزینه اول مدیران این باشگاه دانست.رای ادامه اخبار استقلال با ما همراه باشید.

بررسی دلایلی که «استراماچونی» را به نیمکت استقلال نزدیک می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، استعفای فرهاد مجیدی سرمربی سابق آبی پوشان بلافاصله پس از پایان جشن قهرمانی در لیگ برتر، شوک بزرگی به این تیم وارد کرد و باعث شد کام هواداران پس از قهرمانی خیلی زود تلخ شود.

پس از استعفای مجیدی از هدایت استقلال، همانطور که پیش بینی می‌شد بازار مطرح شدن اسامی مختلف برای جانشینی وی داغ شد و واسطه‌هایی که برای نزدیک کردن گزینه‌های خود به نیمکت استقلال دست به کار شده بودند هم نقش پررنگی در مطرح کردن این اسامی داشتند.

در حالی از جواد نکونام به عنوان محتمل‌ترین گزینه ایرانی در صورت منتفی شدن گزینه‌های خارجی برای نیمکت استقلال یاد می‌شود که در بین گزینه‌های خارجی نام آندره استراماچونی هم وجود دارد؛ مربی ایتالیایی که همچنان از محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم برخوردار است.

شاید بتوان آندره استراماچونی را به دلایلی که در زیر ذکر می‌کنیم، محتمل‌ترین گزینه و نزدیک ترین مرد به نیمکت آبی پوشان پس از فرهاد مجیدی دانست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *